تولید محتوای سئو شده
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


ساخت محتوای seo گردیده
یکی مطرح ترین موردها در بهینه سازی وب سایت، ساخت محتوای seo گردیده‌است. مراد ما هم از ساخت‌و‌ساز محتوای بهینه سازی گردیده این وجود ندارد که بخواهیم در تمامی چیز درباره بهینه سازی به شما بگوییم که چه طور ساخت‌و‌ساز محتوا نمایید و چه بنویسید. ما فقط قرار میباشد درباره “چه طور” تایپ کردن کلام کنیم و کاری به مفاد دیگر نداریم. در هنگام ساخت‌و‌ساز محتوا شما بایستی یک فرد و یک ربات را در حیث داشته باشید. فردی که قرار میباشد مقاله شما‌را بخواند و ربات موتور جست و جویی که در هم اکنون کرال کردن شیت شماست. فردی که مقاله شما‌را میخواند می بایست مقاله را به خیر و خوبی بفهمد، از قرائت آن لذت غالب شود، در هنگام قرائت چیزی مزاحم وی نباشد و جواب را نیز تخت گاز اخذ نماید. کرالر موتور جست و جو هم می بایست بفهمد نوشته ی علمی شما درباره چیست و به خیر آن را بار گذاری نماید. 

دوره آموزش سئو

پس او‌لین چیزی که شما می بایست به آن اعتنا فرمائید محتواست و اینکه این محتوا بایستی دقیقا چه طور نوشته بشود. تایپ کردن محتوای seo گردیده نکات بخش اعظمی دارااست ولی خیلی مختصر مواقعی مانند رعایت Heading ها، تایپ کردن عنوان ها دیدنی، دوری از تکرار بی شیوه واژه کلیدی، لینکسازی صحیح، رعایت اصول و علائم نگارشی و … را نا می‌بریم که هم کاربر به خیر محتوای شما‌را بخواند، هم موتور های جست و جو به صدق محتوای شمارا متوجه بشوند.

لینکسازی
گاهی برخی ها می باشند در‌حالتی که بخواهند کلیه چیز درباره seo را به شما بگویند، تنها به لینک و پیوند اشاره می نمایند. صراحت دارد که آن‌ها یه خرده seo را به خیر و خوبی متوجه نشده اند، ولی لینکسازی حقیقتا یکی‌از مطرح ترین عناصر های بهینه سازی وب سایت به‌حساب می‌آید. لینکسازی در واقع یکی‌از مهم ترین مناطق در seo وب سایت میباشد که گونه های مختلفی داراست. ما لینکسازی Internal را داریم که به لینک و پیوند هایی میگوییم که در تارنما به صفحه ها دیگر وبسایت خودمان می‌دهیم و لینک و پیوند های External که به دو مجموعه Outbound Link و Inbound Link تقسیم بندی می‌شوند. Outbound Link ها پیوند هایی میباشند که ما به دیگر وبسایت ها میدهیم و Inbound Link ها، لینک و پیوند هایی می‌باشند که دیگر وب سایت ها به ما میدهند.

وجود کلیه این لینک و پیوند ها برای بهینه سازی تارنما ما موردنیاز میباشد و در واقع این لینک و پیوند ها می باشند که دارا‌هستند اعتبار وبسایت مارا معلوم می نمایند. با لینکسازی داخلی ما به موتور های جست و جو این نوید را می‌دهیم که سخن هایی که میزنیم منبع دارا‌هستند و از خودمان نمی گوییم، با لینک و پیوند های فرنگی نیز دیگر تارنما ها به موتور های جست و جو میگویند که تارنما ما آیتم تاییدشان میباشد و موتور جست و جو می‌تواند به وبسایت ما متکی بودن نماید.

تجربیات کاربری
چنانچه از گوگل بپرسید همگی چیز درباره بهینه سازی را به شما بگوید، احتمالا روی این زمینه تجربیات کاربری بیشتر از هرچیزی سخن می نماید. اینکه درحال حاضر گوگل می‌خواهد داعیه نماید بیشترین التفات را به تجربیات کاربری می‌دهد را کاری نداریم، اساسی این میباشد که تجارب کاربری در صورتیکه در تارنما شما عالی باشد، استفاده کننده وقت بیشتری را در آن می‌گذراند و به طبع این مورد میتواند اثر بهتری در seo وب سایت ما داشته باشد. تجارب کاربری بهتر، با یکسری نکات محدودی نتایج نمی‌شود و نمی قدرت تجربیات کاربری را نیز فقط مختص به seo دانست. البته به هر درحال حاضر یکی مورد ها مهم ای میباشد که شما بایستی در seo وب سایت دقت بسیار متعددی به آن داشته باشید و فاکتور های بخش اعظمی را نیز مشتمل بر می گردد.

مواقعی مانند سرعت وب سایت، سرعت لود ورقه، ساختار بندی صحیح تارنما، نبود کارداران مزاحم در وبسایت، امنیت وب سایت، Core Web Vitals و … جزو بزرگترین موردها تجارب کاربری در seo وبسایت می باشند. همین موردها در صورتی به صدق رعایت بشوند، بهینه سازی وبسایت شما میتواند شاهد توسعه و گسترش چشمگیری باشد و تمامی چیز روی سیاق صحیح خودش پیش خواهد رفت. ولی مطمئن باشید که استیناف هر مورد از مفاد تجربیات کاربری به طور مستقل، می‌تواند وقت بخش اعظمی از شما‌را مالامال نماید و اما که در‌صورتی‌که بخواهید تمامی چیز درباره بهینه سازی را بدانید، این مورد قیمت خویش را داراست.

صحبت نهایی
قطعا نوشته‌ی علمی ای که ما برای شما نوشتیم همگی چیز درباره seo وجود ندارد و خویش شما هم میدانید که معنا به‌این بزرگی را نمیشود تنها در یکسری واژه و کلمه و یک نوشته ی علمی خلاصه کرد. بهینه سازی تارنما معنا بزرگی میباشد و یک کدام از مطرح ترین عنصرها در رئیس وبسایت به حساب می‌آید. این طریق دیجیتال مارکتینگ آنقدر کبیر می‌باشد که کار سئوکار را بوجود آورده باشد و خودتان می‌دانید که برای داخل شدن به هر شغلی هم می بایست یک‌سری تخصص هایی را بدست آورد. هرچند که‌این نوشته‌ی‌علمی شاید نتواند کلیه آنچه که می‌خواهید را به شما بگوید، ولی کارایی کردیم مطرح ترین چیز ها را به طور خلاصه به شما بگوییم تا دروازه ورود شما بدین دنیای کبیر باشد. امید خواهیم داشت که از قرائت این نوشته‌ی‌علمی لذت برده باشید و به جست و جوی بار بیشتر ادامه بدهید.





:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: